یہ نسخے آزمائیے، جوان نظر آئیے

0 32

صحت مند اور جوان رہنے کا آزمودہ نسخہ ہر کوئی جاننا چاہے گا۔ لہٰذا پیش ہیں ایسے نسخے جو آپ کو جوان اور صحت رکھنے میں مدد گار ثابت ہوں گے۔

غذا جلد کو صحت مند اور جوان رکھنے میں اہم کردار ادا کرتی ہے، زیادہ مقدار میں پھلوں، سبز پتوں والی سبزیوں کا استعمال اس حوالے سے طبی ماہرین اہم قرار دیتے ہیں۔ وٹامن سی جلد کی لچک اور جگمگاہٹ کے لیے بہت ضروری ہے جو کہ کولیگن بنانے میں مدد دیتا ہے، یہ وٹامن مالٹوں، لیموں، گوبھی اور اکثر پھلوں میں پایا جاتا ہے، اسی طرح گاجروں میں موجود وٹامن اے جبکہ بیریز میں اینٹی آکسائیڈنٹس غذائی معمولات کا حصہ بنائیں۔ گریاں وٹامن ای، صحت مند چربی، میگنیشم اور دیگر اجزاءکے حصول کے لیے بہترین ذریعہ ہیں۔

بہت زیادہ چینی کا استعمال جلد کی عمر کو پر لگا دیتا ہے جبکہ جسمانی ورم بھی بڑھنے لگتا ہے، اگر آپ اپنی شخصیت میں جوانی کو طویل عرصے تک برقرار رکھنا چاہتے ہیں، تو چینی کا استعمال کم کریں، تاہم اسے مکمل طور پر ترک کرنا نقصان دہ ہوسکتا ہے۔

غذا کی طرح جلد پر لگائی جانے والی کریموں اور سلوشن بھی جلد کی صحت پر منفی اور مثبت اثرات مرتب کرسکتی ہیں، کیمیکلز سے بھرپور کریموں یا لوشن کا استعمال خارش، نظام تنفس کے مسائل اور کینسر کا باعث بھی بن سکتا ہے۔

loading...
یہ بھی ضرور پڑھیں